«Συλέγουσι γὰρ οἱ πόνοι πρὸς Θεόν» (Γλαφυρῶν εἰς τὴν Ἔξοδον λόγος β’ κεφ. Περὶ Μερρᾶς, 1 ἔκδ. Ε.Π.Ε. τ. 5 σ. 100).
«Στοιβὴ γὰρ ὄντες καὶ κόνιζά ποτε Ματθαῖος καὶ Παῦλος...» (Εἰς τὸν Ἠσαΐαν (νε’, 13) ἔκδ. P.G τ. 70 στ. 1237c).
«Τοιαύτη γὰρ πώς ἐστι τῆς ἐν ἡμῖν διανοίας ἡ κατάστασις, καὶ πολὺ δὴ μείων παρὰ τὴν οὖσαν ἐν τοῖς ἁγίοις ἀγγέλοις, ὥς τε φαίη τις ἄν ἐγρήγορσιν μὲν τὰ ἐκείνων, ἐν ὕπνῳ δὲ ὥς περ τὰ καθ’ ἡμᾶς» (Εἰς τὸν Ζαχαρίαν (δ’, 1) P.G. τ. 72 στ. 57d).
«τραπέζης ἀρχόμενοι καὶ μέλλοντες ἄρτους διακλᾶν, Θεῷ προσάγειν ὀφείλομεν, ὑπτίαις ὥς περ ἐνθέντες χερσί, καὶ τὴν ἄνωθεν εὐλογίαν ἐπ’ αὐτοὺς καταφέρειν» (Εἰς τὸν Ματθαῖον (ιδ’, 19) ὅπ. πρ. στ. 417b).
«ἐν φάτνῃ ὡς ἐν τάξει τροφῆς τέθειται» (Εἰς τὸν Λουκᾶν (β’, 7) ὅπ. πρ. στ. 488d).
«Ἔστι νοεῖν ὡς ἀρχάγγελος ἦν ὁ τοῖς ποιμέσι τὴν χαρὰν εὐαγγελισάμενος ἅμα τῇ ὑπ’ αὐτὸν στρατιᾷ κατιών» (ὅπ. πρ. (β’, 10) στ. 496a).
«τὰ δέκα καὶ δύο τῶν ὡρῶν διαστήματα, τὰ μὲν ἡμέρα, τὰ δὲ νυκτὶ συμμεμέτρηται» (Εἰς τὸν Ἰωάννην (ζ’, 30) P.G τ. 73 στ. 728a).
«...οὐδὲ ὁ λαμπρὸς καὶ μέγας τῶν ἀποστόλων χορὸς ἑαυτὸν εἰς τοῦτο κεκληκὼς ἁλώσεται» (ὅπ. πρ. (ι’, 7) στ. 1024c).
«Μεθόριον γὰρ ὥς περ τι θεότητός τε τῆς ἀνωτάτω καὶ ἀνθρωπότητός ἐστιν ὁ Χριστός» (ὅπ. πρ. (ι', 15) στ. 1045c).
Ὁ Λάζαρος «τῷ μὲν καλύμματι τοῦ προσώπου τὸ βλέπειν ἀφῃρημένος, ἀκωλύτως δὲ πρὸς τὸν καλέσαντα τρέχων» (ὅπ. πρ. (ια’, 43) P.G. τ. 74 στ. 61c).
«῾῾Καθὼς ἐγὼ ἡγάπησα ἡμᾶς’’...ἡγάπησεν ἡμᾶς ὑπὲρ ἑαυτόν» (ὅπ. πρ. (ιγ’, 34) στ. 161cd).
«μακρὸν γὰρ εἰπεῖν τῆς ἀγάπης τὸ μέτρον» (ὅπ. πρ. (ιγ’, 35) στ. 165a).
«τῇ μεθέξει τῆς μυστικῆς εὐλογίας, εἰς χεῖρας δεχόμενοι τὸν Χριστόν» (ὅπ. πρ. (κ’, 27) στ. 725cd).
«δογμάτων...τὴν νοητὴν εὐοσμίαν» (Ὑπὲρ τῆς τῶν χριστιανῶν εὐαγοῦς θρησκείας πρὸς τὰ τοῦ ἐν ἀθέοις Ἰουλιανοῦ λόγος δ’ P.G. τ. 76 στ. 693c).