Σελίδα 1 από 1

῾Η ἐκκλησία ἔναντι τῆς ἀρσενοκοιτίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Οκτ 2017, 03:52:17
από Dionysios
῾Αγίου Μακαρίου τοῦ Πατμίου: Λόγος πρὸς μετάνοιαν τῶν ἀρσενοκοιτῶν

Τὸ κείμενο ἀναδημοσιεύεται ἀπὸ τὴν συλλογὴ ὁμιλιῶν τοῦ ἁγίου Μακαρίου Καλογερᾶ μὲ τὸν τίτλο «Εὐαγγε­λικὴ σάλπιγξ», ἀπὸ τὴν ἔκδοσι ποὺ πραγματοποιήθηκε στὴν ᾿Αθήνα τὸ 1867 ἐγκρίσει τῆς ἱερᾶς Συνόδου τῆς ᾿Εκκλησίας τῆς ῾Ελλάδος. ῞Οταν πρωτοεκδόθηκε τὸ 1752 τὸ συγκεκριμένο βιβλίο, μισήθηκε τόσο πολὺ ἀπὸ τοὺς παπικούς, ὥστε σχεδὸν ὅλα τὰ ἀντίτυπά του παραδό­θηκαν στὴν πυρά. Προτάσσεται εἰδικὸς πρόλογος, ἐνῷ τὸ κείμενο εἶναι χωρισμένο σὲ παραγράφους καὶ ἔχει ὑποτίτλους στὶς ἐπὶ μέρους ἑνότητες.

Re: ῾Η ἐκκλησία ἔναντι τῆς ἀρσενοκοιτίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Οκτ 2017, 11:07:07
από Dionysios
῾Η δήλωσι τῶν δεκαπεντάχρονων
Τοῦ ἀρχιμανδρίτου ᾿Αθανασίου Σιαμάκη

Re: ῾Η ἐκκλησία ἔναντι τῆς ἀρσενοκοιτίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Οκτ 2017, 12:56:26
από MTheodorakis
«καὶ μετά ἄρσενος οὐ κοιμηθήσῃ κοίτην γυναικείαν, βέλυγμα γάρ ἐστι»
(Λευιτικὸν ιη’ 22).

«καὶ ὃς ἂν κοιμηθῇ μετά ἄρσενος κοίτην γυναικός, βδέλυγμα ἐποίησαν ἀμφότεροι· θανάτῳ θανατούσθωσαν, ἔνοχοί εἰσιν»
(Λευιτικὸν κ’ 13).

«ἰδοὺ ἄνδρες τῆς πόλεως υἱοὶ παρανόμων ἐκύκλωσαν τὴν οἰκίαν κρούοντες ἐπὶ τὴν θύραν. καὶ εἶπον πρὸς τὸν ἄνδρα τὸν κύριον τοῦ οἴκου τὸν πρεσβύτην λέγοντες· ἐξένεγκε τὸν ἄνδρα, ὃς εἰσῆλθεν εἰς τὴν οἰκίαν σου, ἵνα γνῶμεν αὐτόν. καὶ ἐξῆλθε πρὸς αὐτοὺς ὁ ἀνὴρ ὁ κύριος τοῦ οἴκου καὶ εἶπε· μὴ ἀδελφοί, μὴ κακοποιήσητε δὴ μετὰ τὸ εἰσελθεῖν τὸν ἄνδρα τοῦτον εἰς τὴν οἰκίαν μου, μὴ ποιήσητε τὴν ἀφροσύνην ταύτην»
(Κριταὶ ιθ’ 22-23).

«πάντας δ᾿ ἐπιμὶξ ἔχει αἷμα καὶ φόνος, κλοπὴ καὶ δόλος, φθορά, ἀπιστία, ταραχή, ἐπιορκία, θόρυβος ἀγαθῶν, χάριτος ἀμνησία, ψυχῶν μιασμός, γενέσεως ἐναλλαγή»
(Σ. Σολ. ιδ’ 25-26).

«Διὰ τοῦτο παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς πάθη ἀτιμίας. αἵ τε γὰρ θήλειαι αὐτῶν μετήλλαξαν τὴν φυσικὴν χρῆσιν εἰς τὴν παρὰ φύσιν, ὁμοίως δὲ καὶ οἱ ἄρσενες ἀφέντες τὴν φυσικὴν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους, ἄρσενες ἐν ἄρσεσι τὴν ἀσχημοσύνην κατεργαζόμενοι καὶ τὴν ἀντιμισθίαν ἣν ἔδει τῆς πλάνης αὐτῶν ἐν ἑαυτοῖς ἀπολαμβάνοντες. Καὶ καθὼς οὐκ ἐδοκίμασαν τὸν Θεὸν ἔχειν ἐν ἐπιγνώσει, παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς ἀδόκιμον νοῦν, ποιεῖν τὰ μὴ καθήκοντα»
(Ῥωμ α’ 26-28).

«μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι»
(Α’ Κορ. στ’ 9-10).

«δικαίῳ νόμος οὐ κεῖται, ἀνόμοις δὲ καὶ ἀνυποτάκτοις, ἀσεβέσι καὶ ἁμαρτωλοῖς, ἀνοσίοις καὶ βεβήλοις, πατρολῴαις καὶ μητρολῴαις, ἀνδροφόνοις, πόρνοις, ἀρσενοκοίταις, ἀνδραποδισταῖς, ψεύσταις, ἐπιόρκοις, καὶ εἴ τι ἕτερον τῇ ὑγιαινούσῃ διδασκαλίᾳ ἀντίκειται»
(Α’ Τιμ. α’ 9-10).

«πόλεις Σοδόμων καὶ Γομόρρας τεφρώσας καταστροφῇ κατέκρινεν, ὑπόδειγμα μελλόντων ἀσεβεῖν τεθεικώς, καὶ δίκαιον Λὼτ καταπονούμενον ὑπὸ τῆς τῶν ἀθέσμων ἐν ἀσελγείᾳ ἀναστροφῆς ἐρρύσατο· βλέμματι γὰρ καὶ ἀκοῇ ὁ δίκαιος, ἐγκατοικῶν ἐν αὐτοῖς, ἡμέραν ἐξ ἡμέρας ψυχὴν δικαίαν ἀνόμοις ἔργοις ἐβασάνιζεν»
(Β’ Πέτρου β’ 6-8).

«ὡς Σόδομα καὶ Γόμορρα καὶ αἱ περὶ αὐτὰς πόλεις τὸν ὅμοιον τούτοις τρόπον ἐκπορνεύσασαι καὶ ἀπελθοῦσαι ὀπίσω σαρκὸς ἑτέρας, πρόκεινται δεῖγμα, πυρὸς αἰωνίου δίκην ὑπέχουσαι»
(Ἰούδα 7).

Ἡ ἀρσενοκοιτία ἐπιτιμᾶται μὲ 18 χρόνους ἀποκλεισμὸ ἀπὸ τὴν θεία κοινωνία κατὰ τὸν 4ο κανόνα τοῦ ἁγίου Γρηγορίου Νύσσης.

Re: ῾Η ἐκκλησία ἔναντι τῆς ἀρσενοκοιτίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Νοέμ 2017, 14:17:52
από Dionysios
Dionysios έγραψε:῾Αγίου Μακαρίου τοῦ Πατμίου: Λόγος πρὸς μετάνοιαν τῶν ἀρσενοκοιτῶν

Τὸ κείμενο ἀναδημοσιεύεται ἀπὸ τὴν συλλογὴ ὁμιλιῶν τοῦ ἁγίου Μακαρίου Καλογερᾶ μὲ τὸν τίτλο «Εὐαγγε­λικὴ σάλπιγξ», ἀπὸ τὴν ἔκδοσι ποὺ πραγματοποιήθηκε στὴν ᾿Αθήνα τὸ 1867 ἐγκρίσει τῆς ἱερᾶς Συνόδου τῆς ᾿Εκκλησίας τῆς ῾Ελλάδος. ῞Οταν πρωτοεκδόθηκε τὸ 1752 τὸ συγκεκριμένο βιβλίο, μισήθηκε τόσο πολὺ ἀπὸ τοὺς παπικούς, ὥστε σχεδὸν ὅλα τὰ ἀντίτυπά του παραδό­θηκαν στὴν πυρά. Προτάσσεται εἰδικὸς πρόλογος, ἐνῷ τὸ κείμενο εἶναι χωρισμένο σὲ παραγράφους καὶ ἔχει ὑποτίτλους στὶς ἐπὶ μέρους ἑνότητες.


᾿Αναδημοσιεύσεις
«᾿Εκκλησιολόγος», φ. 534, 14/10/2017 (α΄ μέρος), καὶ φ. 537, 11/11/2017 (β΄ μέρος)
http://omothimadon.gr/?p=40990#more-40990
http://353agios.blogspot.gr/2017/10/blo ... 7.html?m=1
καὶ ἀλλοῦ