«Ἰωάννην ἐκεῖνον, τὸν τῆς στείρας υἱὸν, τὸν τῆς ἐρήμου πολίτην» (τὸν πρόδρομον· Εἰς τὴν Γένεσιν ὁμιλία ιβ’, 5 ἔκδ. Ε.Π.Ε. τ. 2 σ. 322).
«Ἀλλὰ δεινόν, ἀγαπητὲ, ἡ ῥαθυμία» (ὅπ. πρ. ιδ’, 3 τ. 2 σ. 362).
«Μὴ γάρ, κἄν εἰς ἀπόγνωσιν ἔλθῃ τὰ πράγματα, νικᾷ τὴν σοφίαν τοῦ ἡμετέρου δεσπότου;» (ὅπ.πρ. κβ’, 9 τ. 3 σ. 390).
«Τοῦτο ἀληθὲς συνοικέσιον, τοῦτο ἀνήρ, ὅταν μὴ ἀκριβολογῆται πρὸς τὰ τῆς γυναικὸς ῥήματα, ἀλλὰ τῇ ἀσθενείᾳ τῆς φύσεως πολλὴν νέμων τὴν συγγνώμην μίαν ποιεῖται σπουδήν, ὥς τε τὴν λύπην ἐκποδὼν ποιῆσαι καὶ τὰ τῆς εἰρήνης καὶ τῆς ὁμονοίας συσφίγγειν» (ὅπ. πρ. λη’, 5 τ. 3 σ. 594).
«Βοηθὸς ἐν εὐκαιρίαις, ἐν θλίψεσι (ψ. θ’, 10)...ὅτι δεῖ καὶ ἡμᾶς ἐνεργοὺς εἶναι. Ὁ γὰρ βοηθῶν τῷ ἐργαζομένῳ βοηθεῖ» (Εἰς τὸν θ’ ψαλμόν, 5 τ. 5 σσ. 468-470).
«τὰ βιωτικὰ πράγματα...σκιᾶς εἰσὶν οὐδαμινότερα, καὶ ὀνείρων ἀπατηλότερα» (Εἰς τὸν μα’ ψαλμὸν, 6 τ. 5 σ. 608).
«ἐν τῇ πρώτῃ παρουσίᾳ...φάτνη καὶ καταγώγιον, καὶ καλύβη, καὶ μήτηρ πενιχρά» (Εἰς τὸν μθ’ ψαλμὸν, 2 τ. 6 σ. 240).
«Διὰ τοῦτο γάρ σε εἴασε περιπεσεῖν, ἵνα αὐτὸν καλέσεις» (Εἰς τὸν ριδ’ ψαλμόν, 1 τ. 6 σ. 522).
«Πῶς οὖν ἀπηλλάγησαν τῆς αἰχμαλωσίας; Τῷ πόθῳ τῶν Ἰεροσολύμων» (Εἰς τὸν ριθ’ ψαλμὸν, 1 τ. 6 σ. 610).
«Οὐ γὰρ ἔστιν, οὐκ ἔστιν, ὁμοῦ καὶ κλίμακα ἀναβαίνειν καὶ τῆς γῆς ἔχεσθαι» (ὅπ. πρ. σ. 614).
«οὐχ ὁρᾶς καθ’ ἑκάστην ἡμέραν πένητας βοῶντας, ὀδυνωμένους, καὶ οὐδένα ἀκούοντα; Διὰ τί οὖν οὐκ ἀκούουσιν; Ὅτι ἐκάθισεν αὐτοὺς ὁ διάβολος ἐν σκοτεινοῖς ὡς νεκροὺς αἰῶνος» (Εἰς τὸν ρμβ’ ψαλμὸν, 3 τ. 7 σ. 360).
«Ἄν μὴ σὺ σαυτὸν παραβλάψῃς, ἄνθρωπε, οὔ τε φίλος, οὔτ’ ἐχθρὸς, οὔτ’ αὐτὸς σε ὁ διάβολος παραβλάψαι δυνήσεται» (Εἰς τὸν Δαυίδ καὶ τὸν Σοὺλ ὁμιλία γ’, 5 τ. 7 σ. 630).
«ἐκ γὰρ τῆς ἀγάπης ἡ ὑπακοή» (Εἰς τὴν Γένεσιν ζ’, 2 τ. 8 σ. 118).
«Οὐδὲν γάρ, οὐδὲν ἀναρχίας χαλεπώτερον» (Εἰς τὸν Ἡσαΐαν κεφ. γ’ τ. 8 σ. 308).
«Ἐκκλησία γέγονεν ἡ κάμινος, αὐτῷ ἐῴκει τῷ οὐρανῷ» (Εἰς τὸν Δανιὴλ κεφ. γ’ τ. 8 σ. 572).
«κἄν καταλίπῃ Θεός, ἐπὶ χρησίμῳ τοῦτο ποιεῖ» (ὅπ. πρ. κεφ. f’ σ. 626).
«τὸ μὴ βούλεσθαι πλουτεῖν, τοῦτό ἐστι πλοῦτος» (Εἰς τὸ Μὴ φοβοῦ ὅταν πλουτήσῃ ἄνθρωπος ὁμιλία α’, 3 τ. 8Α σ. 278).
«Καλὸν ὁ γάμος, ἀλλὰ κρείττων ἡ παρθενία» (Εἰς τὸ Εἶδον τὸν Κύριον καθήμενον ὁμιλία γ’, 3 τ. 8Α σ. 370).
«Διὰ τοῦτο ὁ προφήτης οὐκ εἶπεν ἁπλῶς, ὅτι ῾῾οἱ οὐρανοὶ’’ φθέγγονται ῾῾δόξαν Θεοῦ’’, ἀλλὰ ῾῾διηγοῦνται’’, τουτέστι, καὶ ἑτέρους παιδεύουσι, καὶ μαθητὰς ἔχουσι τὸ τῶν ἀνθρώπων γένος» (Εἰς τὸ Ἐγὼ Κύριος ὁ Θεὸς ἐποίησα φῶς, 2 τ. 8Α σ. 450).